Trident

Stačí, ak získaš FITNESS-SKÓRE 1 000 bodovtrident
(dievčatá 600 bodov)!

Podmienky testu

V ľubovoľnom poradí odcvičíš:

  • maximum drepov za 5 minút, 1 drep = 1 bod
  • maximum sed-ľahov za 2 minúty, 1 sed-ľah = 2 body
  • maximum klikov za 2 minúty, 1 klik = 4 body
  • maximum zhybov bez zvesenia sa z hrazdy, 1 zhyb = 20 bodov.

Medzi opakovaniami v rámci jedného cviku teda možno odpočívať, ale pri zhyboch len za podmienky, že cvičenec počas oddychu stále ostáva visieť na hrazde a nohami sa nedotýka zeme.
Medzi jednotlivými cvikmi (čiže napr. medzi klikmi a drepmi) je možné odpočívať ľubovoľne dlho,ale nemalo by to byť dlhšie, než 10 minút.

Popis cvikov

DREPY: Ide o riadne hlboké drepy s vystretým trupom, s rukami skríženými na hrudi, alebo založenými v bok, alebo predpaženými, bez predkláňania sa v hornej polohe.

KLIKY: s vystretým, rovným chrbtom, bez vytrčeného zadku, ale aj bez prehnutia brucha smerom dole; s rukami položenými na zemi približne na šírku ramien; v dolnej pozícii ísť až úplne dole, s hruďou a nosom tesne nad zemou.

SED–ĽAHY: s rukami za hlavou, prsty prepletené a ruky sa počas cvičenia nesmú rozpojiť; v dolnej fáze sa musí cvičenec dotknúť plecami zeme; v hornej fáze sa musí lakťami dotknúť nôh (kolien).

ZHYBY: v dolnej fáze až do úplne vystretých rúk; v hornej fáze tak vysoko, aby sa brada dostala nad tyč hrazdy.

POČÍTAJÚ SA VŽDY V KAŽDOM CVIKU IBA BEZCHYBNÉ OPAKOVANIA!